saturday evening

hello :)

Längtar till våren, d e så himla fint! inte för kallt o inte för varmt, perfekt helt enkelt...
Iallafall idag vakna ja rätt så sent, åt inge spec till frukost, åt mat vid 3 tror jag. Har dammsugat lite och bakat o tittat på tv o spelat data ; ) saknar gamla skolan samtidigt som ja inte gör det. mina kompisar var där o vi hade alltid kul, men såklart förstörde killarna -.- äända sen 0an har dom retat ofc, inte bara mig utan de flesta. för att passa in var man tvungen o va "cool", tuff, bråka, vara kaxig osv... men jag e superduper glad att jag slutat MOHAHAH :D :D :D

byebye :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://shany.diinoweb.com/files/Collie%20Budz%20-%20What%20A%20Feeling.mp3

2009-02-09 @ 21:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0