fredag friday Vendredi

TJELLU

idag vare skola, vaanliga lektiopner typ. slutade vid 3 o på väg hem träffa jag NIDA hennes blogg
och n***n (vne om hon vill ja ska skriva hennes namn,)
snackade lite o så! :) sen hem o äta nåt litet o sen lite data XD
tittade på HOW I MET YOUR MOTHER på tv o nu svampbob HAH :D

åt oxå marabou daim choklad och vanlig daim gott ;)
skriver mer imon o då blire nog lite mer intressant inlägg för ska på födelsedagsfest haha :DDD
niice

btw, inte värst lång tid kvar t min födelsedag, bara typ 32 dagar lr så (AAAA)
gratta mig 11 februari annars blir jag sur! :O
( menar nt direkt bloggen men blir ännu mer glad om ja ser nåra kommentarer m grattis lr så :* )

ciao//

nnk






min favvo e bläckvard lr hure stavas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0