lördag (L)

hej :D

idag var jag hemma bara, orkade inte gå ut i regnet lol. önskade jag var på cb konserten igår :'(
men iaf vaknade vid 12 imorse hehe o typ vid 3 åkte mamma 2 systrar o pappa till stinsen o sen willys, jag o bror o syster följde inte med xd  gjorde sambosa/meatpie som jag la i frysen, alltså friterade inte dom : P
till middag vare ugnsstekt kyckling med ris dressing sallad och pommes frittes, gott. nu äter jag mandariner o snart ska jag titta på tv. ska ba kolla runt lite i internet höhöhöhö...

bye <3 :  )




stevie hoang - Luv u.  vet att den e ganska gammal men den e fortfarande bra !!

Kommentarer
Postat av: Carita

svar: aw sötnos, taack så jättemycket! :*

klicka gärna till mig på bloglovin om du har lust att prenumerera :> kramkalas ^-^ <3

2009-01-24 @ 23:44:41
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: nk

fun day :)

2009-01-25 @ 12:06:30
Postat av: s

fin blogg;)

2009-01-25 @ 15:49:15
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0